Reasezarea/repozitionarea/reformarea sistemelor are loc ciclic, sintem in perioada unui ''echilibru'' multipolar, la scara planetara! La nivel national anumite decade istorice marcheaza reasezarea sistemului PARAZIT, conform unor planuri ''preventive''! Cei ce s-au aflat in ''sfera puterii'' de-a lungul unui secol au apartinut aceleiasi caste de PRADATORI, in functie de situatie-s-au adaptat ca CAMELEONII, metamorfozindu-se in comunisti pina in '90 dupa care s-au transformat in ''BURGHEZI''(capitalisti-oligarhi).

Evenimentele din 1989-1990 le explic astfel: ''Ginditorii'' SECURISTI(CONSPIRATORII) au anticipat faptul ca va avea loc o modificare geopolitica(caderea ''cortinei de fier''), prin urmare au elaborat un plan de actiune(COMPLOT), impotriva regimului Ceausescu, declansind un plan de actiune(LOVITURA DE STAT din '89), sub acoperirea unei DIVERSIUNI(''Manifestatiile din Timisoara-CLUJ''), prin ''excitarea'' pericolului unei INVAZII. Concomitent o actiune spontana (INSURECTIA POPULARA) a pus in SAH planurile initiale ale conspiratiei, fapt ce a detreminat reevaluarea si adaptarea planurilor la noua situatie. Insurectia a fost identificata ca REVOLUTIE. Pentru a efecta transferul de putere(pirghiile regimului) in mainile complotistilor a avut loc CONTRAREVOLUTA SECURISTA.

''Operatiile'' de diversiune-manipulare din 89-90 au vizat deturnarea sau capturarea segmentului ''SPONTAN-REBEL''(NEINSTITUTIONALIZAT: contestatar anticomunist-antisistem ), prin activarea/actiunile Agentilor de INFLUENTA, ''plantati'' in toate organizatiile politice si civice : PNL, PNT, GDS, Alianta Civica.

Situatia in 2012 : Dupa 22 de ani, segmentul NEINSTITUTIONALIZAT, cifrat la cca. 3 000 000 in 1990 s-a disipat-imprastiat in toate colturile lumii(virsta intre 40-60 de ani), un nou segment si-a facut aparitia de-a lungul anilor-, omogen prin anumite caracteristici: generatia nascuta intre 1980-1995( cca. 3 000 000) si subsegmente din vechea generatie(nascuta in perioada 1960-1980), cca. 2 000 000. In total cca. 5 000 000 de cetateni INSURGENTI !

Segmentul REBEL-SPONTAN(INSURGENT) a fost perceput in anii anteriori(2007) ca PERICULOS(neidentificindu-se cu noii CIOCOI reprezentati de cele doua ARIPI FSN si satelitii lor)! …Pentru a preveni aparitia unor miscari contestatare la adresa hegemoniei RETELELOR PARAZITARE(FSN ), ce pune in pericol ORDINEA INSTAURATA, specialistii retelelor dominante au lansat ''operatii'' de MISTIFICARE, creind organizatii in diaspora, pilotate de Agentii LOR, Miscari Identitare, partide politice!

1) Stratul ''erudit'' (intelectual !, cca. 1 000 000 de persoane), instruit in institutiile specializate, de catre discipolii lui Silviu BRUCAN, este curtat de noile miscari: Noua Republica, Initiativa Centru Dreapta, USL.

2) Stratul mediu[intelectual-material](cca. 1 000 000 de persoane) este neincrezator, cam greu de convins(E CEL CARE POATE ''RASTURNA'' SISTEMUL) !

3.) La stratul bazic-de jos(cca. 3 000 000) actioneaza intens Dan Diaconescu-, ce a reusit deturnarea, capturind o parte importanta a segmentului ''spontan'', cca. 1 000 000 de persoane.

4.) Exista cca. 2 000 000 de cetateni IREDUCTIBILI (in cele trei straturi mentionate), ce contesta individual: sistemul, retelele de influenta, exponentii, stapinii, vectorii de opinie, dar nu are forta unei miscari organizate/compartimentate/coordonate, deocamdata … Teoretic segmentul IREDUCTIBIL este echivalent ca forta, numar, putere financiara, cu segmental RETELELOR PARAZITARE FSN-iste( cca. 2 000 000 de INSTITUTIONALIZATI) ce au UZURPAT STATUL!

5.) ''Operatia'' de demitere a presedintelui(referendum, contrareferendum), reprezinta ''polarizarea'' atentiei si deturnarea spre false problem a opiniei, evitind astfel coagularea/cristalizarea unei FORTE ANTISISTEM(anti FSN-1 si FSN-2). Serviciile SECRETE(CONSPIRATORII), lucreaza pentru ambele retele asa zis antagonice! Cele doua retele ale securitatii: filo Rusa KGB-ista si filo Americana-Sorosista nu se lupta ci DOAR CONCUREAZA, prin exponentii vizibili(politicieni-marionete). Singurul lor obiectiv este: PASTRAREA CONTROLULUI!

Proiectul pentru Romania-Legea Cojocaru e o doctrina umanista-, periculoasa pentru parazitii sistemelor, un mecanism complex ce permite o recladire a societatii pe noi baze. Deturnarea, compromiterea, banalizarea tezelor/ideilor de catre acolitii retelei parazite, indica pericolul pe care LEGEA COJOCARU o reprezinta la adresa uzurpatorilor statului, pentru detalii aici : http://www.facebook.com/groups/322755917815982/permalink/329466610478246/

‎MOTTO :... 3% din 32 de milioane de romani(inclusi romanii din teritoriile rapite si diaspora[peste 10 000 000 milioane]), sau..7% respectiv 1 200 000 de membri ai retelelor partidelor institutii din 18 de milioane de cetateni(cu drept de vot[inclusi pe listele electorale permanente]) decid destinul natiunii… ***

Conditiile primordiale/esentiale-necesare unei schimbari majore se contureaza-la nivel global : o noua ''paradigma'' incepe sa se decanteze/defineasca , inlocuind vechile dogme rasuflate(stapini, religie, ideologie)! Operatiile de educare/deturnare spre false percepte propovaduite/proclamate de propagandistii ''Noii Ordini Mondiale'' conform doctrinei emise de ''Samuel P. Huntington'' (prin actiuni psyhologice de anvergura) au intrat in impas !

La nivel national (in Romania) nu-i perceptibila nici o modificare de fond a conceptiilor/credintelor/certitudinilor induse de-a lungul a peste jumatate de secol de reeducare(formarea omului nou). Elita conducatoare este capabila doar de MIMETISM !

Sintem sub ''EFECTUL ŢURCANU'' (nu-i vorba de ''oi'' ţurcane !!!), Fenomenul generat de experimentul ''Pitesti '', sub diverse metode de aplicare a contaminat/compromis in lant toata societatea(toate paturile sociale-propagindu-se genetic din generatie in generatie), tesutul social e distrus pentru multe decenii! …O manipulare mediatica de proportii, aidoma cu cea din 1990 este in desfasurare, deviind ''perceptiile'' spre false probleme! …Cele doua retele ale ''oligarhiei de stat'' parazitare (numesc aici partidele-institutii), prin departamentele specifice de propaganda au declansat actiuni de dezinformare si manipulare, agentii lor ocupa ''nisele'' de comunicare propagind diverse informatii ''prelucrate'', lozinci, manifeste, cu scopul de a ''educa'' segmente intregi de telecetateni la realitatea fabricata de ei ! Cele doua retele parazitare sint :

''FSN1'' – (ICD-Init. Centru Dreapta-Noua Republica)PD-L ex :PD, UNPR, UDMR, PNTCD(Pavelescu), PNG-CD(Becali) ; inglobind in proportie semificativa : securisti, informatori, dizidenti, utecisti si descendentii lor.

''FSN 2'' –( USL)PSD ex : FDSN-PDSR , PNL(Crin Anton.), PC, PRM(Vadim T.), PNTCD(V. Ciorbea), ECOLO(Remus Cernea) ; inglobind in proportie semificativa fosta nomenclatura a PCR, dizidenti, informatori secu, utecisti si descendentii lor.

Scenariul de desfasurare adoptat tacit de ''papusari'' implica un antagonism de forme primare(republica sau monarhie), fapt ce exclude din start manifestarea unei eventuale retele contestatare antisistem-ce ipotetic ar indrazni sa conteste hegemonia retelei duble a FSN-ului.

Prima retea : FSN-1, ''sustine'' forma de stat republicana (de Centru Dreapta : liberal-sorosista), cu conditia ca cadrele lor (elita) sa devina noii burghezi-camatari(stapini) !!!

Reteaua FSN-2, ''sustine'' necesitatea reinstaurarii monarhiei ereditare(ex-regele Mihai, printul Duda, principesa Margareta), nomenclatura comunista se metamorfozeaza-inobileaza, aspirind la titluri de ''noblete''…

Concluzie : Nici o retea FSN-ista nu are in agenda problemele de fond:
1. Reintregirea Tarii
2. Conservarea resurselor pentru generatiile viitoare
3. Dreptate sociala
4. Redistribuirea echitabila a resurselor
5. Relansarea economiei
6. Pedepsirea vinovatilor de exterminarea a 2 000 000 de romani in ultimul secol(autorii efectivi, morali, complicii, tainuitorii, profitorii, etc.)

Atit timp cat clasa/casta(elita parazita conducatoare-tradatorii) pastreaza controlul societatii, nu poate fi vorba de indeplinirea punctelor enuntate, cind ei vor fi invinsi-putem sa ne apucam de treaba !

Exista un segment de populatie ce poate rasturna hegemonia celor doua retele : peste 3 000 000 de romani au emigrat dupa ’89, o proportie semificativa este formata din persoane instruite(nu plagiatori), luind in considerare si romanii din teritoriile rapite se poate spera intr-un viitor la eliberarea Romaniei …

AER: http://www.facebook.com/groups/367470513272109/

...4 milioane de romani au emigrat in ultimile doua decenii, o proportie insemnata o constituie persoanele instruite,segmentul reprezinta ''VERIGA LIPSA'' a societatii! Daca ar putea vota(prin corespondenta sau alt mijloc) ar modifica echilibrul ''legitimitatii'' actuale. Cea mai mare rata de participare la vot a diasporei a fost de cca. 200 000 de alegatori(o picatura intr-un ocean)... La alegerile din Ungaria, diaspora a modificat echilibrul, propulsind partidul JOBIK!

Corect/DREPT ar fi sa voteze alaturi de diaspora romana si romanii din jurul romaniei, cca. 6 000 000, …in principiu ar trebui sa aiba o reprezentare proportionala in parlament(33% din locuri)...

Romanii din jurul romaniei au fost tradati de de multe ori in ultimul secol de casta parazita ce conduce Romania, cred ca trebuie o schimbare radicala de concept ! Casta uzurpatoare nu reprezinta vointa poporului ci interesele de clan.
***

Alesii in principiu(de drept) ar trebui sa fie servitorii cetateanului implicind: datorie, cinste, dreptate, onoare, competenta, samd ! De fapt (alesii) apartin unor grupari mafiote organizate, mai simplu spus: partide politice,- …ei vor reprezenta si apara interesele mafiei (organizatiei)din care fac parte nu a cetateanului…

Cele doua mari grupari piramidale: USL si PDL (stinga si dreapta) emanate din FSN, domina viata politica, sociala, economica prin ramificatia retelelor de interes-influenta ce inglobeaza cca. un milion de persoane la toate nivelurile de decizie a societatii(plan local-plan central, executiv, legislativ, justitie, administratie, servicii speciale, armata, etc ), sistemul pe care si l-au creat le permite sa controleze totul, chiard aca reprezinta in proportie 5% din populatie.

Cetateanul este invitat sa aleaga ciclic, dar alternative nu are: alege intre ciuma si holera ! E nevoie de o schimbare de fond nu de forma a societatii-fapt ce va genera implicarea cetatenilor la procesul de decizie, eliminind mafiile organizate politic !
***

OPINII SELECTATE :
Constantin Ciobanu spune/…/ Mai ciobaneste vad asa : cele doua retele(FSN1[PDL] , FSN2 [PSD] si ramificatiile[PNL, PC, PRM,UDMR, UNPR, PNTCD ) dupa REconfigurarea controlata a spatiului socio-politic in 1990 (multipartidismul) au ocupat spectrul politic pe orizontala : stinga, centru, dreapta, extreme, samd, creind sistemul transpartinic al ''alternantei/rotativei'' ! Nu exista solutii miracol, vad trei optiuni :

a) aderarea partidelor, miscarilor, gruparilor contestatare ''nealiniate'' la retelele existente(compromis/contaminare ), la ''ciolan''!

b) mentinerea pozitiilor actuale : nici o initiativa, doar critica resemnata !

c) crearea unei forte contrare, INSURGENTE, o alternativa-ALIANTA anti sistem : alternativa cetateneasca(populara) raliind partidele, miscarile, grupurile, asociatiile ''nealiniate'' , ce nu recunosc legitimitatea celor doua retele dominante(FSN-1[PDL], FSN-2[PSD, PNL,PC] si subretele [PC, PRM, UDMR, UNPR, PNTCD, PIN, PNG, etc.])

Tinind cont de diversele orientari /tendinte ale zecilor de formatiuni ''nealiniate'' sistemului retelelor dominante, nu se poate ajunge la un consens initial decit prin stabilirea clara a principiilor de fond ce vor constitui numitorul comun al desfasurarii actiunii !

Un principiu fundamental poate fi contestarea hegemoniei retelelor dominante. Opozitia comuna a fortelor ''nealiniate'' impotriva ''sistemului retelelor '' poate constitui numitorul comun ce reuneste intr-o prima faza diversele grupari intr-o conventie(masa rotunda), unde pot fi dezbatute puncte esentiale si stabilite liniile directoare.

''Alianta insurgentilor'' trebuie sa fie o platforma care sa permita ca toti ''nealiniatii'', indiferent de ideologie, doctrina, orientari, samd sa poata participa/activa dupa un protocol-charte stabilita de comun acord de delegatii diverselor organizatii participante la conventie.

Scopul comun : castigarea puterii politice !!!

OBIECTIVE ale''Aliantei INSURGENTILOR'':

a)Ralierea majoritatatii romanilor intr-o actiune de ''izgonire'' a lacustelor/parazitilor, creind cadrul organizatoric necesar implicarii politice pe cale democratica pentru a obtine majoritatea parlamentara necesara schimbarii regulilor masluite.

a1) Adoptarea unei noi constitutii implicind: separarea puterilor in stat ,controlul cetatenesc asupra alesilor, …sfirsitul privilegiilor si imunitatii.

a2) Adoptarea legilor necesare reglementarii atributiilor, indatoririlor si raspunderii alesilor in fata cetatenilor.

a2a) Limitarea mandatelor politicienilor la maxim doua, ingradirea traseismului politic. …Reprezentant (ALES) nu trebuie sa fie o profesie ci o functie temporara, implicind datorie si responsabilitate.

a3)Adoptarea legii lustratiei (Retroactiv), ingradind accesul esalonului doi si trei a membrilor fostului partid unic la functiile reprezentative de interes national.

Gheorghe Bucovineanu spune : ‎... 3% din 32 de milioane de romani(inclusi romanii din teritoriile rapite si diaspora[peste 10 000 000 milioane]), sau..7% respectiv 1 200 000 de membri ai retelelor partidelor institutii din 18 de milioane de cetateni(cu drept de vot[inclusi pe listele electorale permanente]) decid destinul natiunii: Evolutia socio-politica a ultimilor 20 de ani a fost marcata de mutatii-reasezari la nivelul partidelor-institutii, prin migrari de cadre, revendicarea/ocuparea spatiului "ideologic-doctrinar orizontal" (stinga, centru, dreapta, extreme)…O estimare a membrilor diverselor partide (mari si mici) se situeaza la aproximativ 1 200 000 de mii de persoane(PSD= 350 000, PDL= 320 000, PNL= 180 000, UDMR= 40 000, PRM= 100 000, PC= 30 000, PNT-CD= 55 000, CELELALTE PARTIDE=200 000)

[…] Structura de comanda a unui partid (subretea-transpartinica)numara 3000 de cadre la nivel central (biroul national al partidului, institutii guvernamentale, diverse institutii administrative, sindicate, samd), la nivel local (filiale judetene, organizatii locale, samd). Partidele-institutie (PDL, PSD, PNL, UDMR, PC) au ''implantate'' 40 000 de cadre de partid la toate nivelurile administrative ale tarii, 10 000 persoane reprezinta cadrele superioare, ce-i ce stapanesc ''pargiile'' de comanda/control ale sistemului-stat.

[…] Clasa politica postdecembrista, metamorfozata din nomenclatura, securitate, informatori, ''dizidenti'', veleitari, speculanti, escroci, demagogi, oportunisti, etc., este organizata in retele dirijate in "palier", ca un sistem-tip "vase comunicante"(cade un element/grupare/aripa, alta ia locul) sistemul este gindit pentru a dainui perpetuu. Privilegiatii vechiului si noului sistem/regim(300 000) si-au creat legi pentru ei, prin interpusi (legislativ), mecanismele pe care le-au implantat cu ajutorul ''marionetelor''(parlamentarii).

Ce facem!?


Gheorghe Bucovineanu spune/…/ ‎1.) Percep o bulversare-cadere a sistemului DOMINANT(in maxim un an), pe fondul epuizarii resurselor financiare(inflatia deja a inceput), e probabil ca noile imprumuturi vor fi conditionate drastic(dobanzi, contracte de acoperire, samd), scenariul Grec(la scara amplificata) se va repeta in Romania.

2.) Apararea sistemului este efectuata de ''institutionalizati'' AGATATI (cca. 1 500 000 de persoane pe care le intilnim in retelele compartimentate:

2-a) 300 000 persoane in ramura de PROTECTIE: SRI, SIE, DIE, DGPI, DIA, SPP, STS, Politie, Jandarmerie, Armata, Ofiteri rezervisti[peste 10 000 de civili promovati in ultimii 22 de ani(recompense, acoperiri, protectie, samd)[sint cca. 30 000 de psihologi ce apartin in principiu retelei 2-f), dar in proportie semificativa lucreaza ca analisti-consultanti in reteaua protectie ]

2-b) 200 000 de persoane in ramura de JUSTITIE: Judecatori-procurori(cca. 5 000), Avocati(cca. 30 000), diverse functii(50 000), restul e personal auxiliar.

2-c) 100 000 de persoane pe ramura DIPLOMATIE: Ambasade, Consulate, Institutii culturale, Misiuni diplomatice, din care sint cca.10 000 de cadre(!)

2-d) 20 000 de persoane in ramura FINANTE: BNR, Curtea de Conturi, Min. de Finante

2-e) 300 000 de persoane in ramura POLITICA(marionetele): Cadrele partidelor(30 000), cca. 10 000 de persoane activeaza in institutiile Comunitatii Europene(exemplu: stafful unui europarlamentar e de cca. 100 de persoane) membrii intermediari-interesati.

2-f) 300 000 de persoane pe ramura CULTURII-EDUCATIEI: ELITA INTELECTUALA: academicieni, doctori,cadre universitare superioare, psihologi, sociologi, analisti, scriitori, artisti, samd

2-g) 300 000 de persoane in ramura ONG: diverse organizatii, asociatii, samd!

Concluzie: ''Elita'' conducatoare sau PARAZITII-AGATATII ocupa/uzurpa statuli de drept, pauperizind restul polulatiei!
***
2-a) Evenimentele de pe scena socio-politica romaneasca s-au derulat conform unei strategii elaborate de anumite cercuri cu scopul de a permite reasezarea ciclica a ''Retelelor Primare''. Cele trei grupari interesate sa-si pastreze influenta: Securitatea(PDL), Nomenclatura( PSD) si Informatorii (PNL-PC) s-au repozitionat in doua structuri: ''USL si ARD'' ocupind spectrul politic, asa zisa ''stinga-dreapta'' ! Reteaua/gasca/mafia care a elaborat strategia si a implementat planul este reprezentata de PDL (SRI, Soros, BNR, DNA, etc ), totul a fost si este un teatru, miile de vectori de opinie(analisti, experti, etc) simuleaza... Reteaua concurenta participa din ''inertie''...

2-b) Situatia economico-sociala se va agrava in perioada urmaoare, va avea loc o bulversare a spatiului geo-politic, nimic nu va mai fi cum a fost...

2-c) ''Profesionistii'' politici (retelele de influenta primare) s-au pregatit sa conserve privilegiile si statutul LOR prin diverse planuri de protectionism/monopol/control samd...


3.) Alternativa !?

Dupa estimari ''estimative'', problema implementarii ''NOII PARADIGME'' devine imperios necesara, DAR lipseste constiinta/cunoasterea/motivarea, samd... Din cei 16-18 milioane de adulti: alegatori potentiali (iau cifra de 17 milioane ca baza de calcul) un segment infim cunoaste adevarata dimensiune a realitatii, a mecanismelor care o ''gestioneaza''! Majoritatea segmentului cunoscator, cca. 100 000 de persoane face parte din retelele de influenta/comanda/administratie (BNR, SRI, SIE, DGPI, DNA, MAE, cadre partide, Institutii, etc), etc. (o parte infima de cca. 10 000 persoane nu apartin retelelor). Din 17 milioane de alegatori potentiali, se remarca segmentul ''ACTIV'' estimat la cca. 7 000 000 de persoane, ce voteaza intodeauna! Nu conteaza: CE? CINE? DE CE? CIND? CUM? Ei voteaza, isi fac o ''datorie''...

3-a) Segmentul ''ACTIV'' este compus din mai multe straturi sociale(membri de partid, bugetari, pensionari, intelectuali, simpatizanti, naivi, samd), unde identificam:

3-a1) - straturi militante/partizane: 3-a1a) 1 200 000 de membri ai partidelor politice( retele de influenta legale)

3-a2) - straturi interesate ''conservatoare-institutionalizate'': 3-a2a) 1 200 000 de bugetari afiliati politic indirect (juristi, avocati, procurori, politisti, invatatori, profesori, cadre militare, administratie de stat, etc ), 3-a2b) 100 000 de afaceristi privati, 3-a2c) 1 200 000 de intelectuali, artisti, jurnalisti, analisti, psihologi samd (''ELITA''), 3-a2d) 300 000 de interlopi de toate genurile!

3-a3) - stratul credul/naiv/refractar : 3-a3a) 3 000 000 de pensionari (din totalul de 5 200 000 )

NOTA: Ansamblul straturilor ce compun segmentul ''ACTIV'' POLITIC este format din persoane institutionalizate direct sau prin ''SIMPATIE''...


3-b) Segmentul ''CONTEMPLATIV'' de cca. 10 000 000 de romani nu se exprima la urne...

NOTA: Segmentul SPONTAN capturat de PP-DD (cca. 800 000 de voturi la locale), a fost extras din masa celor 10 000 000 de cetateni neinregimentati/neinstitutionalizati...

***
Elemente de analiza: http://www.universulromanesc.com/gin...gislative-2012!
***

Constantin Ciobanu spune/…/ …Evenimentele ce se contureaza sint dependente de multi factori care vor degenera in schimbari de fatada si reasezari oportuniste. Structurile transpartinice sint intr-o continua reasezare , tactica utilizata aparent fara scop precis reprezinta o modalitatea clasica de perenizare in circuit inchis.

Dupa doua decenii de la revolutia din 89 sintem readusi la punctul initial: lipsiti de putere de decizie in stat, sintem considerati o masa neglijabila-ignoranta de catre demagogii burgheziei rosii. Nu exista nici o forta politica, demna de acest nume, care sa revendice pentru popor : justitie sociala echitabila, revizuirea constitutiei, schimbarea regulilor masluite, controlul cetatenesc asupra alesilor, reintregirea tarii…

Daca nu exista forta politica care sa ne reprezinte interesele , o vom creea(putem ?) , noi , toti cei exclusi, neafiliati structurilor.

AICI: http://www.facebook.com/groups/367470513272109/doc/459356997416793/

Cine sint tradatorii/dusmanii TARII!? Eu i-as enumera vag astfel: securistii si agentii de influenta(''fantomele'') ce ''piloteaza'' toate formatiunile politice, organizatii, sindicate, samd! Ori e lae ori balaie: sustineti FSN-2 contra FSN-1 sau sinteti antisistem(contra retelelor securiste)!?

...clasa politica reprezinta ''ambalajul'' in care este invelit sistemul retelelor parazite(cca. 500 000 de paraziti ), constituia din cca. 100 000 de persoane: veleitari, oportunisti, demagogi, hoti, proxeneti, poponari, escroci, speculanti, samd! Daca ne luam numai de EXPONENTI, fara sa atacam cauzele(sistemul PARAZITIILOR),vom consuma in zadar energiile! Parazitii vor ''impune'' o noua ''clasa politica, un nou ambalaj! Va astept cu propuneri concrete...
***
Alternativa Anti Sistem : aspecte ale organizarii

Cadrul politic lipseste. Partidele politice aparute dupa 1989 sunt toate forme fara fond, cochilii adapostind parazitismul cleptocratiei comuniste, a nomeclaturii si politiei politice reciclate in capitalism asocial, sub pulpana noii burghezii compradore.

…Viitorul depinde de noi prin atitudinea pe care o vom adopta. Ignorarind trecutul , contemplind realitatea cu indiferenta, vom ramine in aceiasi situatie de dependenta , tributari demagogilor uzurpatori.

Cum vom determina ca viitorul sa ne apartina, sa putem decide ce este bine si ce nu, sa putem alege pe cei mai demni si de nadejde cetateni sa ne reprezinte? Solutia este una singura: Implicarea !


Pentru a ne implica trebuie sa cream instrumentele necesare de actiune-unitate, numai asa vom putea sa ne exercitam drepturile si indatoririle, uniti putem determina sfirsitul haosului intretinut, trebuie sa fim solidari. Revendicam reforma/schimbarea institutiilor reprezentative pentru a permite societatii sa evolueze armonios spre viitor.

Haosul actual este intretinut de coalitia de interese obscure ce a acaparat controlul si stapineste asupra a milioane de cetateni.

NECESITATI :

--Reglementarea votului :

a) implementarea votului sanctiune-contra unui candidat-, fapt ce va permite alegatorilor sa nu mai voteze cu concurentul pentru a marca dezacordul …

b) din totalul de voturi obtinute de un candidat vor fi scazute voturile contra-, fapt ce va reflecta exact proportia de sustinatori efectivi ai candidatului(ales sau dezavuat).

Prin aceasta metoda/tehnica pot fi eliminati candidatii retelelor compromise, permitind unui candidat fara mediatizare si sponsorizare oculta sa-i devanseze.

--Privilegiile si imunitatile vor fi revizuite la strictul necesar unui statut de demnitar: onoarea de a reprezenta cetatenii impune datoria morala a alesului de a asuma totalitatea actiunilor sale, votul trebuie sa fie la vedere.

--Un demnitar nu va avea dreptul sa practice activitati cu scop lucrativ, sa obtina alte venituri in afara remuneratiei de stat pe perioada mandatului incredintat de alegatori.


-- Adoptarea prin referendum constitutional a clauzei speciale privind delictul de initiat prin sanctionarea drastica a ca tradare adusa statului si poporului.

-- Demnitarul nu va putea sa cumuleze mai mult de doua mandate: demnitar nu semifica profesie ci functie temporara.


Conform principiului moral de reprezentativitate cetateanul este suveran , reprezentantul ales are datoria de a respecta increderea acordata temporar de cetateanii ce l-au desemnat sa-i reprezinte.

Actuala clasa politica a incetat sa mai fie legitima in fata cetatenilor, dar sfideaza principiile statului de drept-aducind poporului , tarii si statului prejudicii imense.

Procentul de reprezentativitate este fals , o treime din electorat (diaspora ) aproape sase milioane de electori nu pot influenta desfasurarea evenimentelor chiar daca sint cei mai avizati electori , influenta lor este simbolica de ordinul a 0,38 % din totalul electorilor la scara nationala chiar daca reprezinta 34.73% din electorat, imens, nu ?!

Sufocarea societatii actuale este o realitate intrinseca fiind rezultatul perenizarii unei clase socio-politico-economice creata prin specula , trafic de influenta, aranjamente in sfera decizionala (legislativ si executiv ). Acest fapt permite unei minoritati ( 0.5 % din populatie ) de o suta de mii de persoane emanate in majoritate din fostele structuri de comanda, control, represiune si planificare ale partidului unic ( initiatii ) sa controleze mecanismele statului , economia , piata capitalului impunind hegemonia , modelul si tendinta directoare.

Grupuri de interese economico-speculative au interferat si interfereaza cu sfera politica decizionala impiedicind prin bariere legislative crearea mecanismelor de control necesare functionarii statului.


Principiile si cadrul necesar cistigarii puterii de decizie politica exista, dar situatia impune iesirea din conventionalisme si apatie, inceputul este greu-inspaiminta prin anvergura, secretul reusitei este credinta si organizarea. …Reactia in lant nu va putea fi stavilita din momentul in care se creaza unitatea de idei necesara (masa critica initiala).

Formatiunile/miscarile nealiniate pot influenta constituirea masei critice multipolar-, cu organizatii care-si revendica o identitate proprie doctrinei. Poate fi un impediment sau poate constitui un factor de echilibru intrinsec, telul comun poate crea unitatea de actiune, scopurile specifice ale fiecarui pol pot fi atinse doar prin implicarea unita a ansamblului. [nota: formula ce permite aducerea la numitor comun ar fi LAICITATEA]



Principalele aspecte ale organizarii:

Organizarea defineste ''sistemul '' creat pentru a evolua spre etape ce vor permite concretizarea planurilor, atingerea scopurilor propuse-, conceputa pentru a indeplini scopuri de scurta sau lunga durata -atingerea unui tel.

Dezvolt ipoteza unei organizari sociale tip ''A TREIA FORTA''[1], multipolara ca scop, unipolara ca tel, scopurile fiecarui ''POL''[2] doctrinar pot fi atinse doar prin realizarea telului comun tuturor polurilor implicate. …Un mecanism de planificare evolutiv ce implica adoptarea unei tactici ( metoda sau procedeu) pentru a atinge obiectivele propuse.

SCOP : Castigare puterii politice

K*)
Plecind de la premisele enuntate initial ,dezvolt un plan ipotetic :


--Nucleul Initiator ( N.I.)[3] adopta tactica/metoda de constituire a unei mase critice initiale(voluntari), necesare demararii procesului de organizare, conform unui plan preliminar de reperare si afiliere a potentialilor sustinatori individuali sau ale unor grupari organizate.

--Masa Critica Initiala (M.C.I.)[4A] constituita, va fi un amalgam de convingeri , credinte, dogme, tendinte, orientari-, trebuie adusa la numitor comun definind regulile de baza-stabilind o ierarhie temporara.


--Masa Critica Raliata ( M.C.R.)[4B] constituita dupa proclamatie va trebui separata in grupuri distincte, coordonate de lideri de grup, reprezentant, delegat-, dupa zona geografica , conceptul doctrinar al persoanei, samd, fapt ce va permite o articulare armonioasa a ansamblului, oferind perspectiva omogenizarii stratului initial constituit.

--Dupa omogenizarea (asezarea) initiala masa critica raliata(M.C.R.) isi va desemna delegatii ce vor participa in cadrul unor conventii/adunari/congres/conferinte, la elaborarea si adoptarea statutului constituant prin vot asumat ( la vedere)-, hotarind totodata crearea unui unui grup special de Celule Operative Specializate in Domenii Specifice (C.O.S.D.S )[5] : studiu/documentare/repertoriere/analiza/arhivare/comunicare-, cu scopul de a asigurara suportul specializat(tehnic/informational/juridic, samd.) ansamblului de grupuri ce constituie masa critica raliata.


Constituirea de Nuclee Specializate (N.S.I.)[6] ce vor constitui Matrita (M.A.T.)[7], grup specializat in formarea viitorilor lideri de celula (C )[8], Nucleu (N )[9], grup (G)[10], prin stagii de initiere/ perfectionare. Liderii formati vor fi resursa umana initiata (R.U.I.)[11] -, potentialii reprezentanti/lideri/delegati ai ALIANTEI.

[1] ''A TREIA FORTA''
[2]''POL'' …partid, miscare identitara, asociatii, ONG-uri, samd
[3]--Nucleul Initiator ( N.I.)
[4-A] --Masa Critica Initiala (M.C.I.)
[4-B]--Masa Critica Raliata ( M.C.R.)
[5] Celule Operative Specializate in Domenii Specifice (C.O.S.D.S )
[6]Nuclee Specializate (N.S.I.)
[7]Matrita (M.A.T.) In concept matrita este grupul de ''urzitori-genitori'', desemnati sa initieze in tainele socio-politice liderii de grup, de organizatii si asociatii , sa detecteze eventualele anomalii si esecuri , sa participe la crearea filialelor cetatenesti .


[8] Celula reprezinta o unitate elementara ( de la cinci la zece membri).
[9] Nucleul reprezinta un ansamblu de trei sau patru celule ( treizeci-patruzeci de membri )
[10] Grupul reprezinta un ansamblu format de la patru la sase nuclee ( 16-24 celule sau aprox doua sute de membri ).
[***] Filiala reprezinta ansamblul format de cinci sase grupuri (aprox. o mie de membri ) situate in aceiasi arie geografica(sau doctrine/credinte proprii).

***